2010. március 23., kedd

Becsületbeli ügy

.
Egy ismerősöm kért meg, hogy az unokáinak (3 kiskamasz lány) varrjak táskát. Hozott anyagot és egy már meglévő táskát mintának.
Mivel hobbiból varrok, így egy kicsit lekonyult a szám. Utálok muszájból varrni, szenvedek, ha egyformát kell gyártani, nem szeretem, ha más választ helyettem anyagot. (Minden mozdulatnál lebomlott a vágott szél egy darabkája)

De az idő múlott, így nekiálltam. Kívül zippzár, belül zippzár,kívül zseb, belül zseb, bélés, és mindez 3-szor :-((

De ma készen lettek :-)) 




 Ági


3 megjegyzés:

  1. Ennél már csak az a jobb,ha a szomszéd kér meg,hogy te szeretsz varrni,ugyan már cseréld ki a férje dzsekijében a cipzárat...(nem vállaltam el )Tudom miről beszélsz,de megnyugodhatsz a táskákon nem látszik :)...szuperek.

    VálaszTörlés
  2. Igen, a zippzárcsere a 300 Ft-ért turkálóban vett, pecsétes bébioverallban nálam is vissza lett utasítva.
    A dicséretet köszönöm :-))
    Ági

    VálaszTörlés
  3. Megértelek én is utálok olyat verrni,ami nem ez én elképzelésem szerint való.Jók lettek a táskák ,de ez tényleg nem a te színvilágod.Ennél te sokkal színesebben látod a világot.

    VálaszTörlés