2010. május 20., csütörtök

Két vágyakozás egy mintában

.
Hosszú szünet után végre eljutottam a varrógépemig. (Még szerencse, hogy nem tud szólni, mert akkor biztos dühös reklamálásokat kellett volna végighallgatnom elhanyagolásról, hűtlenségről stb)

Most is lenne ezer más dolog ami már a körmömre ég, de nem érdekelt.

Gina beletette a bogarat a fülembe a csíkvarrással, Marcsi barátnőm pedig sorra ontja a részeg ember lépésével elkészült munkáit. Egy kedves ismerősnek pedig egy takarót szeretnék ajándékba adni. Tehát addig viaskodtam, hogy mit is varrjak, amíg egy öszvérmegoldást gondoltam ki. Kettő az egyben!

Aki ismer az tudja, hogy mennyi időt vagyok képes az anyagok összeválogatásával eltölteni. Hát ez most sem volt másképp :-((
A lányom szobáját neveztem ki téli varrószobának. (csak látogatóba jár haza előre bejelentés után, tehát kellő idő állt eddig rendelkezésemre, hogy lakhatóvá alakítsam, ha szükséges)      Lévén, hogy a tavasz, sőt a nyár sem akart még eddig beköszönteni, így maradtam a világos és meleg "gyerek"szobában.  Felhordtam vagy 3 doboznyi anyagot és csak válogattam, rakosgattam a szokásos rituálé szerint. De sikerült összeraknom az anyagokat!

Majd csíkká szabdaltam őket és összevarrtam!


Marcsi kölcsönadta a sablonját. Erre segédletnek felragasztottam színes celluxot, hogy könnyebb legyen a szabás. Majd darabonként nekiálltam kivagdosni az egyes részeket. Hulladék alig lett, nagyon gazdaságosan lehetett felhasználni az anyagot :-))





Tegnap és ma kiszabtam a sötétebb csíkokból az összes blokkhoz való darabot, már a világosabb is szépen alakul.



Estére marad a világos csíkos darabok kiszabása és  készülök nekiállni a varrásnak is.
Igaz Marcsi felajánlotta, hogy segít összevarrni, de a kíváncsiság megesz, muszáj látnom  a végeredményt!!

Párat gyorsan össze is állítottam, mert nem bírtam volna kivárni :-))




Sietnem is kell, mert holnap hazajön a lányom, addigra egy kis (formai) rendet szeretnék tenni a szobában, mert most katasztrofális állapotok uralkodnak Talán jön egy kis felmelegedés is és visszaköltözhetek a varrószobámba.


Ági

2 megjegyzés:

  1. Nagyon régóta vágyok már én is egy csíkos részeg emberre :)) (Persze nem börtönviselt alkoholistára) Csak lenne egy kis időm. A csíkjaid csodás színekben pompáznak, de kíváncsian várom a végeredményt, nekem kissé világos hozzá a másik anyag.

    VálaszTörlés
  2. Igen az idő elég kritikus tényező az életben:-((
    A kép kissé csal a világos rész az sokkal homokszínűbb, mint a képen.
    Remélem hamarosan komolyabb eredményeket tudok majd mutatni, erősen dolgozom az ügyön :-)) Ahonnan csak tudok, onnan lopok szabadidőt a varrásra.
    Ági

    VálaszTörlés