2010. május 31., hétfő

Májusi UFO

.
Majdnem elfelejtettem!

A hónap elején pedig kivételesen készen voltam. A képet pedig a fényképező gépen hagytam, hogy a megfelelő mappába menthessem. Közben pedig nekiálltam a csíkos részeg ember takarónak, amitől aztán minden más háttérbe szorult.

A májusi ufo-m egy igazi ufo (befejezetlen objektum) befejezése. A fiamnak készült művelúr hatású sötétítő függöny levágott szélének nem tudtam ellenállni. A történet a szokásos: cseppet sem foltvarrásra alkalmas anyagdarab találkozik egy számomra akkor éppen favoritnak számító cérnával, ezt még tetézi egy kissé megviselt lelkiállapot. Tűzök egy keveset, aztán félreteszem. Így járt ez a darab is. Nem tudom, hogy mióta, de elég sokáig várakozott.

Most is csak azért került elő, mert a múlt hónapban is eltrehánykodtam a Fejezzük be együtt játék -ban vállalt kötelezettségemet.

Semmi különlegeset nem alkottam belőle, hiszen ezt a neszeszer fazont már nagyon sokszor megvarrtam. A szivacsra tűzött anyagok pedig igen szép tartást adnak. Sok hasonló darabot készítettem már, így mivel csak a varrás volt hátra gyorsan készen is lettem.



Ez lett belőle.



Most gyorsan küldöm is Ildikónak a levelet: a májusi UFO teljesítve!


Ági

4 megjegyzés: