2010. október 11., hétfő

Szabad hétvége

.
Minden kötelezettség, előre elvállalt munka teljesítve volt szombaton délutánra :-))

Tehát maradt az enyém az egész hétvége! Szerintem nem tétlenkedtem.

Ági elmaradt születésnapi ajándékát készítettem el először. Alátétek készültek fehér damasztból, angol széllel és általa kiválasztott mintával piros cérnával. (ő kérte a pirosat)

 Amíg a hímzőgép dolgozott, addig én befejeztem az Amy Butler féle táskát. Na nehogy már az Ágié kész legyen, az enyém meg nem :-))))))

A bélést pirossal paszpóloztam a zsebeknél, piros zsinórt kapott a karabiner is.

És íme kész az én táskám is! Nagyon tetszik, úgy hogy nem csak laptop táska, hanem mindennapi táska lesz belőle!








Egy kedves barátnőm pedig megirigyelte a Csödén varrt táskámat (amit azóta hordok nap mint nap), viszont szürke-fekete színekkel kérte. Íme a végeredmény!

És egy ekkora táskához dukál egy hozzávaló neszeszer is!!!



Aztán előkaptam egy már rég elkezdett táskát. Akkor nem volt már indíttatásom hozzá, most viszont örömmel fejeztem be. Tudom, mindig az a fül készítés a lehangoló, általában ott hagyom abba az egészet.




Már táska formája van, füllel!!!!, ..............a bélés még hátra van :-((


Hát eddig jutottam el a hétvégén :-))

5 megjegyzés:

  1. Azta mindenit! Nagyon szépeket csináltál!!!

    VálaszTörlés
  2. Nem semmi,hogy te mennyi mindent készítettél.

    VálaszTörlés
  3. Ez egy termékeny hétvége volt!

    VálaszTörlés
  4. Bizony termékeny volt :-)) Sokszor inkább az is gond, ha leülök varrni, akkor órákig fel sem kelek a gép mellől. De ezt a varrós hétvégét élveztem nagyon!

    Marcsi

    VálaszTörlés
  5. Ágit keresem:) Írnál nekem egy emailt ildiko.polyak@gmail.com címre. Köszi...

    VálaszTörlés