2011. január 23., vasárnap

Kiegészítés egy varrógéptalphoz

.
Erről a talpról írtam utoljára. Úgy vettem észre (statisztikából és a visszajelzésekből), hogy hasznosnak ítélitek a talpak véleményezését.  Ezért teszem ezt a rövidke bejegyzést most közzé. 

Egy kedves barátnőm beleszeretett a leírás alapján az "ekés" talpba és hamarosan be is akarta azt szerezni. A VGC-ben az általam bemutatott nem volt, de helyette ezt kapta: Ő küldte nekem az új szerzeményről a képeket, szerintem nem haragszik érte, ha közkincsé teszem.





(ez szerintem ugyan az, mint az enyém, csak a másik oldalán van felfüggesztve az "eke")


Én is utánanéztem a pfaff katalógusban és még több verzióban találtam ilyen funkciójú talpakat.




Tehát szabad a vásár!!!
Biztosan jó, ha az egész készlet ott lapul a fiókunkban, de ezt sajnos csak kevesen engedhetik meg magunknak :-(


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése