2011. február 11., péntek

Valentin neszeszer

.
Előtört a romantikus énem? Valentin napot ugyan nem tartunk a férjemmel, de a fiataloktól a hangulat rám ragadhatott. 
No jó, ehhez még jött egy új neszesszer minta is, ami már pár napja izgatja a fantáziám. Olyan egyszerűnek tűnt, annyira jó megoldásokkal, hogy gondoltam egyet és nekiveselkedtem.

Ha Valentin nap, akkor piros és szív. A piros helyett bordót választottam, szívecskéket tűztem rá, majd szabtam.





Olyan egyszerűnek tűnt minden. A leírás jó, a minta pontos, így haladtam is szaporán.



Aztán egyszer csak minden szépséges illúzióm  a tiszta varrásról a "ha pontosan dolgozunk minden rendben lesz" elméletem romokba hullott. A kis zsinórkéder felvarrása még könnyedén ment, aztán az oldalrész bevarrása is úgy tűnt, hogy rendben lesz. 
Egész addig, amíg észre nem vettem a legkritikusabb ponton, hogy elcsúszott a két (nem is kettő, hanem ki tudja hány a kédert borító anyag miatt) réteg :-((

Persze bontottam, aztán az anyag nekiállt szálazódni........... és nem is sorolom, szerintem már más is járt így, tehát a látványt el lehet képzelni. (fotót sem készítettem, mert el voltam foglalva a cérnák illetőségének megállapításával) 
Közel fél órás kínlódás után azért csak összejött, de így visszagondolva egy extrém sporthoz tudnám hasonlítani a küzdelmem. Megszenvedtem vele...

De végül sikerült :-) Így van egy szép szívecskés neszesszerem :-)) 

A saját anyagából  szabtam hozzá bélést, amit az eredeti mintától eltérően kézzel varrtam be.


13 megjegyzés:

  1. Meg kell mondjam megérte a küzdelmet! Csodaszép lett.

    VálaszTörlés
  2. Megérte a bontogatás...........én nekiveselkednék egy ilyen szépségnek....:)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett!! Viszont asszem én ezt kihagyom :-))) Ha Téged így megizzasztott...

    VálaszTörlés
  4. ahogy te tűzöl, az valami csoda...nem lehet, hogy ott is arra utal, hogy kézzel varródik a...ja, te a bélést varrtad kézzel, a képen meg mintha a talprészt...nagyon klassz :)

    VálaszTörlés
  5. Valami fantasztikus ez a tűzés... álomszép!!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm! tényleg jó lett, nem bánom a munkát érte. De azt igen, hogy kínlódást írtam, holott azért nem olyan nehéz megvarrni, csak tudjátok a szivacs + szálazódzó anyagok + száladzó bélés együtt okozott szélsőséges helyzetet. Csak ezért volt problémás.
    Álomjáró Bozsomati! Csak állj neki bátran!
    Ági

    VálaszTörlés
  7. Nekem is nagyon tetszik.Lehet,hogy megvarrom?

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett. Hasonló minta alapján én is készítettem immár 3 táskát, de gyapjúszövetből.Nekem is tetszik.

    VálaszTörlés
  9. Mindig csak ámulok milyen gyönyörűen tudsz tűzni. Nagyon szép lett ez a neszeszer is. Kedvet kaptam hozzá én is, és meg is varrtam. Persze jóval egyszerűbben tűztem le.

    VálaszTörlés
  10. nemcsaktaska.blogspot2011. október 7. 6:43

    Megnéztem a neszeszer forrását is, miután jelezted, hogy a leírás jó...
    Hát, mit mondjak, meglepődtem :-))))

    VálaszTörlés