2011. március 29., kedd

Mindenféle jó dolog :-))

.
Eltűntünk egy kicsit. Pedig annyi minden történt, amiről írni kellett volna.

Két nagyon kedves ismerősömtől is kaptam "JÓ PONTOT"  virtuálisan, amit nagyon köszönök, igazán kedves gesztus volt. Rita és Abile is gondolt rám :-)

Majd még egy nagy meglepetés is ért, csomagot kaptunk Matula lányoktól!  
Igazi "csokifoltos csészealátétet". (Marcsi még nem is látta, de remélem hamarosan ki is próbálhatjuk!) Nagyon köszönjük, nagyon szép ajándék, és ráadásul hasznos is!! :-))

De a legnagyobb oka, hogy nem jelentkeztem, az a pécsi foltvarróknál tett látogatásom. Hiába nem az első tanfolyam amit tartok, mégis mindig azt érzem, hogy még ezen is és azon is kell javítani, még pár bemutató darabot meg kell tűzni......... és most ráadásul írásvetítő segítségével is lehetett oktatni, így minden rajzomat át kellett vinnem fóliára.  De bőségesen megérte a fáradtságot, mert remek hangulatú (és szerintem eredményes) tanfolyam sikeredett. Én, aki általában rengeteget fényképezek, mint aki másvilágba csöppent még elő sem vettem a masinám. 

Viszont rengeteg nagyon kedves, lelkes és roppant ügyes foltvarróval ismerkedtem meg, remek hangulatban, zakatoló gépekkel (zene füleimnek)  zajos hétvégét tölthettem Pécsen!!! Ibolya remek szervezésének köszönhetően minden remekül zajlott. Sőőt, még színházban is voltam, amiért nagyon hálás vagyok!!! Köszönöm!
A blogvilágból sikerült megismernem még személyesen is Abile-t és Lidérckét! Amilyen kedvesek a blogjukban, annál sokkal kedvesebbek - és ügyesebbek -  az életben! Ráadásul Abile játékán nyertem is, ami eddig még sosem fordult elő velem :-))

Amikor hazaértem csak mosoly volt az arcomon (pedig azért elfáradtam, de nem is vettem észre!). "Kicsi" fiam, aki épp 25 éves lett a hét végén még megvárt, szülinapi tortát ettünk (no jó, ez nem termett, mielőtt Pécsre mentem megsütöttem) és  hatalmasat beszélgettünk  A fiam csak annyit mondott-  "Anya látom hogy hulla fáradt vagy, de annak örülök, hogy remekül érezted magad, mert az is látszik rajtad!  Ez jó fáradtság!". Igaza volt!

Tegnap hétköznapi munkával telt a napom, de szinte feltöltődve dolgoztam. Jó volt Pécsen, köszönöm ezt a pécsi és Pécs környéki foltvarróknak és Ibolyának!

Mindannyiuknak küldök egy virtuális "jó szót". Blogosoknak és blogtalanoknak is!








4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy jól érezted magad Pécsett! Nekem hatalmas élmény volt a tanfolyam, és biztos vagyok benne, hogy rengeteget fogok profitálni belőle. :) Itt is köszönöm neked!:)

    És legyen még egy pontértékű "jó szavad", tőlem is. :)
    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  2. És persze tőlem is egy jó szó , hiszen nektek párosan kell :))
    A rengeteg és önzetlen segítségért, virtuális tanfolyamokért : http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  3. Dejóóó olvasni, hogy neked is jó volt nálunk! Ez az igazán kellemes feltöltődés, amikor adni is tudunk úgy, hogy közben kapunk is a másik embertől! Azt hiszem ez az amiért igazán nagy szerelem lett nekem a varrás, a varrók közössége!!

    VálaszTörlés
  4. A manóba, hogy nem vagyunk pécsiek! :o)
    Azért ide egy jó-buborék-szó tőlünk is: http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés