2011. július 9., szombat

Nyaralunk- 4

.
Milyen furcsa, hogy így visszatekintve már bajban vagyok a kronologikus sorrend helyes betartásával. De ezen nem is kellene csodálkozni, hiszen a mi táborunknak nincs fix, megváltoztathatatlan programja. A pihenésről, kedvtelésről szól ez az egy hét, tehát bőven belefér az a szabadság is, hogy azt varrjuk, amihez kedvünk szottyan!
Így történt, hogy születtek olyan darabok, amelyeket nem mindenki varrt meg.

Ez a pillangós neszi is egy ilyen szülemény. Sizzix-el lettek kivágva a sablonok, egymásra helyezgetve, majd az felvarrva az alapra. A feketén fekete motívum szinte vonzotta a hibalehetőségek halmazát. A fene nagy önbizalmam egy röpke fél óra alatt porrá hullott :-(
A terv, miszerint narancs színű cérnával körbetűzve majd szépen előjön a fekete lepke sziluettje ugyan sikerült, de a körbetűzés........hát,  az hagy némi kivetni valót maga után.






A másik darabon pedig valami őrült ötlettől vezérelve szarvszerű képződményeket is kreáltam :-(( Ne firtassuk!
A bélés bevarrásra sajnáltam az időt.............majd itthon!

Aztán, ha neszeszer, akkor legyen még több is! A táskába ugye az is kell, tehát varrtunk!
De a fő attrakció Mártika nyakéke volt! Én, aki nem, vagy csak minimális ékszert hordok teljesen beleszerettem. Eleinte voltak fenntartásaim, de ahogy elkészült éreztem, hogy ez az én darabom. Viselem is azóta, ha csak tehetem :-))

Évi és Mártika nyakék helyett  egy édeske elefántot készített. Ennek hangulatát nem igazán tudom leírni, de maradjunk annyiban, hogy voltak "érdekes" pillanatok. 

De végül sikerült felöltöztetni az elefántot :-))


Aztán az éjszakai műszak Accuquilt-el dolgozott:
Nem is értem, hogy hogyan bírtuk egy hétig ilyen kevés alvással, de a félelem, hogy "lemaradunk valamiről" az nem engedte, hogy jókislányok módjára korán lefeküdjünk :-))

Mert közben volt ott minden:-))

Kedvenc sorozat közös megtekintése:


Ez itt nem arany után kutatás fémkereső detektorral, csupán gombostű és kedvenc-tű keresés mágnessel:
Laza éjszakai kerti vacsora:


De azért elkészültünk sok-sok mindennel :-)
Íme az elkészült apróságok:




............folyt, köv.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek! :)))) Az "arany" keresés külön élvezett lehetett! :))))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy gondot fordítasz a tábori naplóra. Sosem voltam még, így egy kicsit belelátok és jó szívvel irigykedem rátok:)))

    (Az ilyen feladatokról meg azt gondolom, nem baj, ha megtorpantanak minket, legalább kicsit elámulunk a saját esetlenségünkön és annál jobban örülünk a következő sikeres daraboknak. Fárasztó lehet mindig tökéleteset alkotni, nem?) ;)

    VálaszTörlés
  3. Erika! Volt ott más is, csak az aranykeresést fotóztam :-))

    Kató! Van is miért irigykedni! Az első táborba én is nehezen indultam meg, de azóta semmivel sem lehetne itthon tartani :-))
    Igen, a kudarcok összességében építő hatásúak, csak meg kell tanulni humorosan elviselni :-))

    VálaszTörlés