2011. augusztus 18., csütörtök

Hideg leves kánikulában

.
Nem foltvarrás -  tudom!

De azért egy jó ötlet, ha valami üdítő, gyorsan elkészíthető levest szeretnénk egy forró nyári napon.
Biztos erre a levesre is igaz az "ahány ház, annyi szokás" elmélet. Én így készítem a Gazpaccio-t:



1 letisztított uborka
1 szelet sárgadinnye
3 db paradicsom
2 db érett kápia paprika
2 db fehér paprika
1 db erős paprika (én nem teszek bele, hanem inkább pár csepp tabascot)
(az eredeti receptem szerint 1 db fehér, 1 db piros és 1 db zöld kaliforniai  és 1 db erős paprika kell bele)

2 nagy gerezd  fokhagyma
1 fej vöröshagyma
1 pohár víz
2 evőkanál olívaolaj
2 evőkanál pesto (önálló ötlet, de szerintem nagyon jó bele)
só, bors

Az összes hozzávalót turmixgépben összepépesítem. Zárható edényben egy éjszakát állni hagyom. Másnap már nem kell mást tenni, mint tálba tenni és úgy hidegen jóízűen elfogyasztani.






(ha van friss bazsalikomlevél, akkor avval díszíthető - nekem nem volt)

Jó étvágyat!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése