2011. szeptember 5., hétfő

Hogy kerül a paprika ide?

.
Nagybánhegyesi foltvarrók ajándéka! A kép nem nagyított, ez kérem a valóság!




A hétvégén Békéscsabán voltam, ahol nagyon lelkes, kedves  és felettébb ügyes csapatnak tartottam szabadgépi tűző tanfolyamot. A  Nagybánhegyesről érkező asszonyok leptek meg mindannyiunkat saját termelésű paprikával és paradicsommal. Én ezeket a csodákat kaptam! (a 4. darab lemaradt a fotóról, mert a férjemmel  azt már szépen megeszegettük.)

Nem csak hatalmas, hanem mesés ízűek is a paprikák!

Szerintem nagyon jól sikerült hétvége volt, köszönöm a Békéscsaba és környéki foltos lányoknak! Szeretném, ha sokat tűznének és mindig örömüket lelnék benne! Bár második napra jól elfárasztottam Őket, ennek ellenére csodás tűzések kerültek ki a kezeik alól!
(ha küldenek képet a tanfolyamról, akkor majd csatolok ide)


Mindannyiuknak mindent nagyon köszönök!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése