2011. szeptember 7., szerda

Születésnaposoknak

.
Három ismerősömnek is születésnapja  lesz. Nekik készült egy-egy táska. Igyekeztem  őszi színeket  és mintákat összeválogatni. Bár aki hímzőgép boldog tulajdonosa, az nagyon is tudja, hogy nem a hímzés a hosszadalmas, hanem a minták kiválasztása és előkeresése. De miután ezen túljutottunk, utána már minden megy szaporán. Ezeknél a mintáknál nem kellett a cérnákat cserélgetnem, mert az elsőhöz egyszínű a második kettőhöz pedig  ombré cérnát használtam

A táskákon lévő minták  hímzőgéppel készültek, méretük pedig akkora, hogy egy spirálfüzet is kényelmesen elférhessen bennük.


Szerintem örömet szerzek velük :-))



Almacsutkás ígéretünket nem elsikkasztottuk, csak kis türelmet kérünk, remélhetőleg keddre elkészülünk!

6 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek a táskák, viszont az új fejlécet szeretném megdícsérni: Ó, te jó éééég... :o)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is az új fejléc tetszett meg elsőre, mikor benyitottam hozzátok! Nagyon szép!
    A táskák szintén!
    Biztosan örülni fognak a szülinaposok!

    VálaszTörlés
  3. Amindenit! Gyönyörűek, a jobb szélső a kedvencem! Szépséges, mint ha világítana a mintája!

    VálaszTörlés
  4. These are looking really fabulous! Please install Google Translator on your blog!!

    VálaszTörlés
  5. Esther, thank for your applause! :) That was a great idea.
    We are always really happy for the new readers, especially for the foreigners!

    VálaszTörlés