2013. január 27., vasárnap

X-blokkokból végre valami látszik....

.
Van, hogy hajnalban pongyolában, főzés közben, alvás helyett varr a foltos, mert már alig várja a végeredményt.... hát valahogy így voltam én :-)
A legnagyobb kihívást végül a színátmenetes anyagom okozta.
Csak raktam azokat a blokkokat hol ide, hol oda............foltvarró kutya pedig egy darabig csak nézte ahogy négykézláb randalírozok a szőnyegen, aztán egyszer csak elaludt, majd hangosan horkolt.

Szegény férjem és a lányom kerülgette a blokkokat, majd néha be-beszóltak, hogy ott sok a narancs, ott meg sok a sötét. Aztán egyszer csak azt gondoltam, hogy na jó, ez így lesz, mert "pont így akartam"! A párom ugyan aggódott, hogy honnan fogom én tudni a varrószobában, hogy melyiknek hova kell kerülni, de megnyugtattam, hogy minden rendben lesz.
Soronként felszedtem, beszámoztam és egy tálcára pakoltam.
Ma délután aztán már nem kellett gondolkodni, viszonylag gyorsan ment a dolog.
Az árazó címkék ugyan folyamatosan le akartak esni, de végül odagombostűztem őket.
Mivel nagyon pontosan szabtam a sablonnal, így nem volt gond a blokkok összevarrása.
A fényképet a készről már sötétben fotóztam, valahogy a színek nem olyanok, mint a valóságban, de azért hasonlít rá.





A szegély van hátra, de az eredeti elképzelésemet el kell vetnem. Most van az "újra tervezés" szakasza. Így még  spekulálok a helyes megoldáson...




7 megjegyzés: