2013. szeptember 30., hétfő

Ez egy ilyen nap

.
Nem foltos, de ezt már nem bírom magamban tartani.

Papírok rendezése a napi feladat.

Kezdtem a számlakivonatokkal. Nézem a tételeket, minuszok és pluszok, írom... számlaszámok.. no de mi ez a tétel?  nem jövök rá. Aztán szépen lassan leesett.

Egy évvel ezelőtt a vállalkozói számlavezetési díj   390 Ft volt + 110 Ft hogy elektronikusan én megcsinálok mindent + 110 Ft a kivonat díja havonta. Aztán ez emelkedett 490 Ft-ra. Majd az idén júniusban jött egy  260 Ft-os levonás, hogy ők biza korrigálnak. Nem mentem be ekkora összeg miatt, de bosszantott. Júliusi elszámolásnál a csomagdíj már 990 Ft.
Most nézem, nézem...... no szóval 3.690 Ft-ra emelték a számlavezetési díjat + 110 Ft, hogy elektronikusan én mindent elintézek.Előtte egy mukk annyi nem volt, semmi elektronikus üzi, csak úgy puff neki. Azon gondolkodtam, hogy hányan észre sem veszik!
Ha váltani akarok, márpedig fogok, akkor hónapokig káosz lesz, de legyen! De hova váltsak?

Ez volt az első bosszúság. Jött utána nem sokkal a második:

Posta. Szépen suttyomban júliusban megvariálták a tarifákat. Nincs kérem utánvét, csak fizetést követő kézbesítés. Minimum 1.785 Ft-ért, de ez csak 50g-ig, utána 1.895 Ft  Tehát jól gondoljuk meg, hogy utánvét rendelünk-e! Csak azt nem értem, hogy tavaly decemberben arról volt szó hogy jön a külföldi posta, majd szépen tönkreteszi a magyart. Hol van az a külföldi cég, mert én rögtön kuncsaft leszek!

Mikor ezen szépen felhergeltem magam, akkor úgy döntöttem, hogy egy lejáró félben lévő bonbont meg kellene dézsmálni. Original celofános, még nem járt le. Kibontom - mondván, hogy most egy kicsit mindjárt jobb kedvem lesz.


Az amit ott látni lehet, az bizony egy virgonc kukac!!!!!!!!!

A többi darab is már molyos, azokban nem kerestem tovább a lakókat.


Az eső esik, én a feladatokkal nem haladok, de már félek valaminek is nekiállni.


Legyen szebb napotok!!!





10 megjegyzés:

  1. Ó, vannak ilyen napok, mit lehet tenni? Remélem, azóta azért összejött valami pozitív élményed is, így estére. :o)

    VálaszTörlés
  2. A legpozitívabb az egész napban csak az, hogy a nem elfogyasztott csokoládé nem növelte a fenekem kerületét.

    VálaszTörlés
  3. Akkor a hozzáállás legalább pozitív maradt!:o)

    VálaszTörlés
  4. Hát nem semmi!
    Én ha rendelek valamit akkor pic-pack ponton keresztül , legjobb és elfogadható áron van!
    Én már többször jártam így csokival !
    Remélem jól fejeződött be a napod!

    VálaszTörlés
  5. Gyorsan feküdj le aludni! :))

    VálaszTörlés
  6. Nézz szét a bankok között, de sajnos nem nagyon van alternatíva, az összes bank ezt csinálja. Mi kaptunk egy levelet, hogy az egyébként egyedi szerződésünket december és március között a triplájára emelik. Én minden évben felülvizsgálom a bankot és biztosításokat, de a bankoknál nem nagyon jutok semmire, egyik drágább mint a másik, főleg a vállalkozói számláknál. Az alapján próbálj válogatni, hogy mire használod leginkább. (ha nem szoktál kp-t felvenni arról a számláról, akkor az része lehet drágább, ha mindent elektronikusan intézel nézz elektronikus csomagot, a legtöbb bank az elektronikus ügyintézést honorálja, nem bünteti stb - a legtöbb bank oldalán van kalkulátor, hogy melyik csomag a legjobb számodra, és mennyire jön ki vele a bankköltséged, bár szerintem az excel a legjobb, ahova több bank ajánlatát be lehet írni, ha egy havi utalást és jóváírás alapján megnézed, melyikkel mennyi lenne a díj)
    A legtöbb futárral lehet alkalmi szerződést kötni (egy-egy csomagra is), ha te küldesz csomagokat, nézz szét, valószínűleg lesz olcsóbb ajánlat. Ha rendelni szoktál postán ott pedig meg kell nézni mennyi a szállítási díj és az alapján eldönteni, hogy érdemes-e rendelni.
    Fel a fejjel :-)

    VálaszTörlés
  7. Kaccat! Én is ezek alapján nézelődök, de be kell látnom, hogy a bankok mind egy húron pendülnek. Két éve pont ezért váltottam bankot. Gyanítom, hogy ha váltok most, akkor pár hónap múlva ugyan ebbe a csapdába fogok esni. Most úgy néz ki, hogy visszamegyek az Otp-hez, momentán az kedvezőbb, no de meddig? Két éve pont tőlük mentem át a KH-hoz.
    Sajnos a pick-pack pont nekem nem jó, mert egyrészt nincs a faluban leadási pont, másrészt én nagyon kis tételben küldök csomagokat, így én nem valami kedvező tarifasávba tartoznék. Ráadásul ahova megy a csomag az sem mindig olyan hely, ahol van ilyen pont, tehát még kisebb lenne az érdeklődés erre a lehetőségre a sablonrendelők között.Nagyon kis falat vagyok én a csomagküldőknek, így marad a Magyar Posta konkurencia híján.

    Kialudtam magam, ma újult erővel talán minden jobb lesz :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy csodák sajnos nincsenek. Én személy szerint az OTP-t a legdrágábbnak tartom, de ez privát vélemény :-) Azért azt nem árt számításba venni, hogy most nagyon sokan váltanak bankot, a bankok pedig próbálják megtartani az ügyfeleket, ezért lehet, hogy érdemes lenne bemenni és érdeklődni, mondván ez neked túl drága, ha nem tudnak ajánlani kedvezőbbet, másik bankhoz mész. Ez hatni szokott. (Azt persze nem értem miért nem becsüli meg egyetlen szolgáltató sem a régi ügyfeleit, miért kell mindig ezt eljátszani, de valamiért ott is osztani kell a fizetést. Ugyanez igaz a tv-re, telefonra, biztosításra stb ezeket is érdemes évente felülvizsgálni

      Törlés
    2. Igen, én is így döntöttem, holnap bemegyek! Bár nem számítok semmi csodára, de legalább megpróbálom. Az otp tényleg nem egy olcsó hely, de lemodelleztem a mi kiadásainkat excell-ben, talán még így is olcsóbb, mint a többi amit a lakókörnyezetben el tudok érni.

      Törlés