2014. február 17., hétfő

Borsóka terápia

.
Nem foltos téma! Eltűnésem oka nagyon is személyes, nem sírok, nem sajnáltatom magam, de az utóbbi hónapok negatív értelemben maradnak emlékezetesek nekem. Legutóbb kórházban voltam, ami úgy zárult, hogy a "műtét sikerült, csak a páciens majdnem belepusztul". De tényleg! Magyarországra a híresztelések szerint nem jellemző jó körülmények, odafigyelő orvosok, lelkiismeretes ápolók, tisztaság, fegyelem.................de tényleg!!!!!!!!!! igen is ilyen van, mert ott voltam! .. no szóval a pajzsmirigy műtétem remekül sikerült, hangom is van, sebem is jól gyógyul, de a mellékpajzsmirigyeim fütyülnek az egészre és édes semmittevésbe merültek :-(( Ergo a kalcium szintem a béka popója alatt volt, és jelenleg is van. Köszönöm mindenkinek a jókívánságokat, tanácsokat- amelyeket kivétel nélkül mind becsülettel csinálok. Türelmesen eszem a lovaknak járó kalcium és D-vitamin mennyiségeket, a bél- és ér-rendszerem már az Aggteleki cseppkőbarlangot meghazudtoló mennyiségű kalciumot kapott,  emellett homeopátiás gyógymóddal is próbálkozom, tornázok és legfőképp beszélgetek a borsókáimmal (mellékpajzsmirigyeimet - azt a maradék 3 db-ot neveztem el így- egy kicsit barátságosabban, mint a hivatalos, hogy érezzék a törődést! :-) ) . Ezidáig hiába. 
Még erőm alig van, pedig fejben már teljesen fitt vagyok. Felkelek, aztán vissza az ágyba, mert jön a bizsergés, ami nem az a jó érzés, mint várnánk, hanem a kalciumhiányos, ijesztő.
Most úgy döntöttem, hogy bevetem a foltosok által jól bevált terápiát, kíváncsi vagyok, hogy ilyen kórságra beválik-e?  Jön a folt-terápia! Ha már varrni sem fogok tudni, akkor tényleg nem is erőltetem a felkelést :-(  Akkor minek egyáltalán felkelni? :-( 
Részemről nem adom fel!!!!!!!


12 megjegyzés:

  1. Jobbulást kívánok szeretettel. És csak pozitívan: rendben lesz minden :)
    Erika

    VálaszTörlés
  2. Remélem a foltos terápia bejön :)Vigyázz magadra,és gyógyulj meg mielőbb!!!! Vicus

    VálaszTörlés
  3. Ági, becézgesd csak a borsókákat, hátha kedvet kapnak a termeléshez... Szurkolok érte, hogy minél előbb így legyen. A folt terápia remélem segit!
    Mielőbbi gyógyulást kívánok.

    VálaszTörlés
  4. Ejha! Jobbulást, és a folt-terápiának működnie kell! Meg lassan jön a tavasz is, akkor minden szebb, meg jobb! :o)

    VálaszTörlés
  5. Mielőbbi felépülést kívánok!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm mindenkinek! :-)) Sokat segít, hogy ennyien szurkoltok nekem!
    Ági

    VálaszTörlés
  7. Gyógyulj meg mielőbb! Szerintem az, hogy már varrni akarsz a javulás jele, ha Te még nem is érzed.

    VálaszTörlés
  8. Ági aggódva olvasom a soraidat! Gyógyulj meg mielőbb, a varrás jót fog tenni szerintem is! Szeretettel ölellek Andi

    VálaszTörlés
  9. Ági! mielőbbi gyógyulást kívánok Neked,a terápiát csak szép lassan! puszillak.

    VálaszTörlés
  10. Minden betegséghez türelem kell, évekig tartott mire én is megtaláltam a sztrájkoló pajzsmirigyemmel érdemben foglalkozni tudó orvost.Te jó helyen vagy és meg fogsz gyógyulni ,egy foltos sosem adja fel ! Sok szeretettel kívánok türelmet, kitartást és elegendő konokságot a gyógyulásodhoz.

    VálaszTörlés
  11. Konokságban, akaratban nincs hiány! Igyekszem :-))

    Köszönöm a biztatásokat!!

    VálaszTörlés