2014. szeptember 21., vasárnap

Dinnyék

.
Varrtam/ varrok mostanság kis dolgokat, nagy dolgokat, szép dolgokat, hasznosakat ... és persze akármire is jó lesz darabokat. Most a nem korszakalkotó darabokról essen szó :-)) 
 A nyári csödei táborba Mártika hozott egy dinnyés asztalközép mintát, amit  én is megvarrtam, sőőőőőt túlszárnyaltam a tervet és két tányéralátét is készült hozzá. 
Bocsánat a kép minőségéért, de ez "tábori" körülmények között csak hamarjában lett fotózva, azóta egész jó helyen vannak, de már nem tudom fényképezni :-)


 A dinnyék kérdése az érdekes dolog nálunk. Az első dinnyés történet egy neszi formájában  már ezelőtt vagy három évvel készült el, azóta a sikere töretlen. Ez az a darab, amiből (szokásommal ellentétben) már legalább 5-6 db-ot is megvarrtam. A lányomnál volt egy, ami valahogy elkeveredett. Ő kérte, hogy varrjak újat. Ám legyen ! 
(most látom a háttérben Magdi nagyon megbecsült tűpárnája van. Magdi! Nagyon jó helye van, köszöni 8 éve igen jól érzi magát :-))

És ha valaki szintén kedvet kapna hozzá, akkor itt a minta, mindenki bogarássza kedvére.

Persze én azért egy kicsit átalakítottam, de miért is ne! A széli részt én zömében így  (ahogy a fotón látszik) varrom, így belül a zippzár széle sem látszik, mert a kézzel bevarrt bélés széle takarja. 
Ha megtetszett, akkor bátran álljatok neki, nem ördöngősség!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése