2016. augusztus 23., kedd

Hogyan színezzünk.... olvasói levelek

.
Ezt most kérem megint egy olyan bejegyzés, amikor okosabbnak akarok tűnni, mint amilyen vagyok. Vagyis úgy fogom elmondani, hogy mit csináljunk a számítógépünkkel, hogy közben én is csak "sikítozva" használom egy-egy funkcióját. Na jó, van akinek fogok tudni újat mutatni szerintem :-)  Ráadásul Marikának már réges régen adósa voltam ezzel a bejegyzéssel (bocsánat, bocsánat, bizony nyomta a lelkem, hiszen ezer éve megígértem)

A terveink szerint a honlapunkra fogunk feltölteni sok mintánkhoz színező lapot. Ezeket lehet kinyomtatni, aztán színes ceruzával színezgetni. De mivel 2016. évben járunk, így már a ceruza hegyező sokaknak antik darab, és szívesebben színezünk a számítógépünkkel. Ami azért is jó, mert azonnal átszínezhetjük a nekünk nem tetsző darabot.
Én így teszem ezt:

 A számítógépre mentett png formátumú képeket a Paint alkalmazással kell megnyitni (jobb egér gomb----- Társítás ) 
Sajnos a videón nem látszik az egér kurzor, de ha kipróbáljátok, akkor egyértelmű lesz minden részlet. Amire figyelni kell, hogy a "vödör" ikonra kell először kattintani és úgy a kiválasztott színnel tölti meg a vonalakkal körülhatárolt területet.

Az egyéni színek keverése pedig azért csuda jó, mert ott gyönyörű színsort lehet felvenni és azzal színezni. Hátránya, hogy mintát (kiselefántos, virágos  stb anyag )  én nem tudok belevarázsolni, de azért így is nagy segítség.
 Ha sikerült magunkkal kiegyezni  a színeket illetőleg, akkor mentsük el képként és egy adott Word dokumentumba téve forgathatjuk is és sokszorozhatjuk is a szép színes blokkjainkat. 
 Most pedig szólok a Csoki-folt "technikusainak" , hogy amint idejük engedi szépen töltögessék fel a honlapra a színező lapjainkat.

Jó játékot kívánunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése